Podnikatelia, chcete získať zákazníkov? Zapojte sa do celoslovenskej akcie ako Peter z Dolnej Krupej
Jedinečná príležitosť pre všetkých podnikateľov! Aj tento rok sa môžu zapojiť do celoslovenskej akcie a pritiahnuť pozornosť svojich stálych, ale aj úplne nových zákazníkov. Robí tak aj Peter Polák so svojimi Potravinami Centrum v Dolnej Krupej.
Druhý októbrový utorok, 9. októbra, sa už po tretíkrát uskutoční Deň súkromného podnikania. Ak si podnikatelia na tento deň pripravia špeciálnu ponuku pre ľudí a prihlásia ju na webovej stránke www.denpodnikania.sk, veľkoobchod METRO ich spolu s ostatnými spropaguje, čo im v biznise môže veľmi pomôcť.
Okrem toho, ak sa poponáhľajú a prihlásia ponuku do konca augusta, môžu získať reklamu v médiách navyše len pre seba.
Zapoja sa aj obchody
Zapojiť sa chystajú napríklad aj Potraviny Centrum v Dolnej Krupej, ktoré patria do aliancie Môj obchod. Vlastní ich Peter Polák a v súčasnosti zamestnávajú šiestich ľudí.
Polák pripravil špeciálnu ponuku aj vlani, na Deň súkromného podnikania dostali zákazníci k nákupu nad 10 eur horalku zadarmo. Pre veľkú odozvu sa tento rok rozhodol dať ľuďom ešte viac.
„Raz som mal v obchode šampanské za dobrú cenu a ľudia sa naň stále pýtajú. Pre veľký úspech ho chcem svojim zákazníkom dopriať aj tento rok vo výrazne lepšej cene,“ vraví Polák.
Obchod chcel mať vždy. Hnevalo ho, že iné obchody boli v nedeľu zatvorené, on chcel mať taký, ktorý bude otvorený celý víkend. Už od začiatku podnikania sa snaží myslieť najmä na potreby ľudí a priniesť im čo najrozmanitejší tovar.
„Stáva sa mi, že za mnou prídu zákazníci, že niečo potrebujú. Tak sadnem do auta, idem do Trnavy a donesiem im to,“ hovorí. Veľmi mu pomáha aj členstvo v aliancii Môj obchod, okrem vybavenia – košíkov, oblečenia či reklamných pútačov, sa môže spoľahnúť aj na podporu ľudí z aliancie.
Najrýchlejší získajú bonus
Do Dňa súkromného podnikania sa môže zapojiť každý podnikateľ, bez ohľadu na miesto či odvetvie, v ktorom podniká. Stačí, ak sa zaregistruje na stránke www.denpodnikania.sk so svojou ponukou. Môže to byť zľava, darček či služba navyše.
Všetky ponuky sa na stránke zobrazia v prehľadnej mape, a tak budú zákazníci vedieť, ktorá prevádzka im čo ponúka. Veľkoobchod METRO, ktorý celú akciu organizuje, ju podporí aj veľkou mediálnou kampaňou v celoslovenských a regionálnych médiách.
Podnikatelia sa môžu zaregistrovať do 9. októbra, no tí, ktorí sa poponáhľajú a urobia to do konca augusta, môžu vyhrať mediálnu podporu navyše. METRO vyberie 80 podnikateľov – 10 v každom kraji a konkrétne ich ponuky navyše zviditeľní.
Podnikatelia, neváhajte sa prihlásiť a zapojiť do akcie Deň súkromného podnikania už dnes!
(PR) – Za obsah a fotografie zodpovedá objednávateľ tejto správy