Ľudia môžu hodnotiť poštu, jej personál či spokojnosť so službami
Čas strávený na pošte, ochota personálu či priestory pobočiek – to všetko môžu hodnotiť zákazníci Slovenskej pošty. Čo ľuďom najviac vadí?

Slovenská pošta pred pár mesiacmi spustila v spolupráci so systémom Staffino hodnotenie svojich pobočiek. Počas prvých troch mesiacov fungovania poslali ľudia podľa Alexandry Cimermanovej z odboru komunikácie Slovenskej pošty niekoľko tisíc pochvál a pripomienok.
„Projekt sa postupne rozšíril na takmer 200 pobočiek,“ vyčíslila. Zo všetkých hodnotení, ktoré poslali ľudia, je podľa nej 70 % pochvál. Ľudia najviac vyzdvihli možnosť SIPO poistenia a zavedenie elektronického oznamovania zásielok, ktoré postupne nahrádza známe žlté lístky.
Dlhé čakanie
„Okrem náhrady za žlté lístky Slováci ocenili hlavne trpezlivý prístup pracovníkov pošty a ich pomoc pri vypĺňaní tlačív,“ opísala Cimermanová.
Naopak, priestory pobočiek, listové a balíkové služby či rýchlosť vybavenia by sa mohli podľa ľudí zlepšiť. „Robíme všetko pre to, aby sa procesy na poštách zefektívnili a ľudia mohli všetko vybaviť jednoduchšie, pohodlnejšie a rýchlejšie. Každodenná spätná väzba zo všetkých kútov Slovenska nám ukazuje, kde a čo občania vnímajú najcitlivejšie a čo potrebujeme riešiť prioritne,“ uviedol generálny riaditeľ pošty Róbert Gálik.
Zároveň z hodnotenia vyplynulo, že ľudia najcitlivejšie vnímajú čas strávený na pobočkách pôšt a aj to, v akom sú stave.
Ilustračné foto, TASR
