Akvapark v Bešeňovej sa zapojil do projektu verejného hodnotenia cez mobilnú aplikáciu
Do čoraz rozšírenejšieho projektu verejného hodnotenia úrovne poskytovaných služieb prostredníctvom špeciálnej mobilnej aplikácie Staffino sa aktuálne zapojil aj akvapark Gino Paradise v dolnoliptovskej obci Bešeňová.

Marketingová riaditeľka Lýdia Chovancová zdôraznila, že pomocou nového nástroja sa usilujú nestále vylepšovať prevádzku. „Takýmto spôsobom získame rýchlo spätnú väzbu od našich zákazníkov vo forme poďakovania, podnetov, ale najmä pripomienok,“ skonštatovala Chovancová.
Spätná väzba od zákazníkov je podľa nej veľmi dôležitým faktorom poznania ich potrieb, ale aj pre ďalší profesijný rast personálu. „Tento moderný komunikačný prostriedok nám veľmi adresne povie, čo si naši zákazníci myslia o úrovni poskytovaných služieb,“ pokračovala.
„Ak je klient s niečím nespokojný, môže nás na to bezodkladne upozorniť a môžeme vyriešiť tento problém," dodala Chovancová s tým, že samozrejme, povzbudia pochvalné hodnotenia a komentáre. "Našich klientov si nesmierne vážime, preto nás veľmi zaujímajú ich bezprostredné dojmy z pobytu.“
Ilustračné foto