Najviac zákazníkov od konkurencie prešlo do 4ky!
Už niekoľko rokov môžu zákazníci zmeniť svojho mobilného operátora bez toho, aby prišli o svoje telefónne číslo. Je to mimoriadne praktické – nemusíte upozorňovať svojich známych, rodinu či spolupracovníkov, že ste zmenili kontakt. A zároveň si môžete vybrať tú najlepšiu ponuku na trhu.

Nezávislý technologický portál zive.sk pravidelne pripravuje porovnania o tom, odkiaľ a kam prechádza najviac zákazníkov.
Z konkurencie do 4ky!
Z nedávno uverejnenej analýzy vychádza, že najviac ich v druhom štvrťroku získal jediný slovenský operátor 4ka. Od konkurencie k nemu prebehlo za výhodnejšou ponukou až 5 237 zákazníkov so svojimi číslami.
Naopak najhorší výsledok dosiahla O2, ktorá prišla o 8 234 čísel. Ako jediný z operátorov prišla o viac zákazníkov, než ich získala. Aj Telekom a Orange majú pozitívne saldo.
O koľko zákazníkov si mobilní operátori polepšili alebo pohoršili v 2. polroku 2020?
Orange | Telekom | O2 | 4ka |
+1220 | +1670 | –8234 | +5237 |
Zdroj: zive.sk
Kompletnú infografiku o prestupe klientov medzi mobilnými operátormi nájdete v galérii. Článok pokračuje nižšie.

Drží si prvenstvo
4ka si prvenstvo drží už dlhodobo. Za predošlý, teda prvý štvrťrok 2020, k nej prešlo viac ako 8-tisíc klientov.
Ako vyplýva z vtedajšej analýzy technologického portálu zive.sk, za prvé tri mesiace roka dokonca ako jediný operátor získala viac zákazníkov, než stratila. Najviac zákazníkov prechádza k najmladšiemu operátorovi z O2.
„Keď sme vstupovali na trh, naši konkurenti nešetrili vyjadreniami, že na tomto trhu pre štvrtého hráča nie je miesto. Opak je pravdou. Zákazníci s radosťou prechádzajú do 4ky, pretože už piaty rok prinášame jednoduchú a výhodnú ponuku pre každého a bez viazanosti. Prinášame dobu dátovú – ako prví sme ponúkli a ponúkame paušál s neobmedzenými dátami,“ hovorí vedúci produktového oddelenia Marek Jánošík a dodáva: „Teší nás každý jeden nový zákazník a vážime si jeho dôveru.“
O prenos čísla môžete požiadať u svojho nového operátora a on všetko vybaví za vás.
Napr. v 4ke je možné prenos urobiť pohodlne aj cez SMS správu. Jedinou podmienkou sú vyrovnané účty u starého operátora a to, že nemáte viazanosť.
Za jej porušenie zvyčajne hrozí pokuta. Samotný prenos je bezplatný, a nastane zvyčajne na 4. pracovný deň odo dňa prijatia žiadosti o prenos.
(PR) – Za obsah a fotografie zodpovedá objednávateľ tejto správy