Samospráva
Mestský úrad počas vianočných sviatkov: Takto sa upravia úradné hodiny
Mestský úrad v Žiline počas vianočných sviatkov upravuje úradné hodiny klientského centra. Pozrite sa, ako.

Ak budete potrebovať počas Vianoc zájsť na mestský úrad, pozrite si úradné hodiny. Počas sviatkov totiž dôjde k zmene.
Klientské centrum MÚ Žilina
23.12.2013 (Pondelok) | 7:30 – 15:30 |
27.12.2013 (Piatok) | 7:30 – 14:00 |
30.12.2013 (Pondelok) | 7:30 – 17:00 |
31.12.2013 (Utorok) | 7:30 – 12:00 |
Hlavné okruhy činností, ktoré zabezpečuje Klientske centrum Mestského úradu v Žiline:
- Podateľňa – príjem zásielok, ich evidovanie a odosielanie prostredníctvom podateľne úradu
- Informácie – informácie o činnosti mestského úradu, základné informácie aj o iných úradoch v meste a činnosti mestských rozpočtových a príspevkových organizácií
- Pokladňa – príjem a výdaj finančnej hotovosti, príjem platieb aj cez platový terminál
- Matričný úrad – Správne poplatky
- Evidencia obyvateľov – Správne poplatky
- Evidencia budov
- Osvedčovanie fotokópií listín a podpisov – Správne poplatky
- Miestne dane
- Doprava a komunálne služby a Obchod a podnikanie
- Sociálna pomoc a služby, bytová politika
- Stavebný úrad a Životné prostredie
- Stavebný úrad – Poplatky (Formát PDF)
- Životné prostredie – Poplatky (Formát PDF)
Upozornenie: stránkové hodiny pracoviska OR Policajného zboru a pracoviska DPMŽ nie sú totožné so stránkovými hodinami Klientskeho centra MsÚ v Žiline.
foto: ilustračné
Zdroj: Dnes24.sk