Klientske centrá žilinskej SAD v novom šate: Cestujúci využijú širšie portfólio služieb
Spoločnosť SAD Žilina sa snaží ísť svojim klientom v poskytovaní a zlepšovaní služieb stále naproti. Komfort ale aj kvalita cestovania sa za posledné roky rapídne zvýšil. Klientske centrá dostali nový šat a v poskytovaní služieb sú zas o krok napred.
V novembri 2012 otvorila spoločnosť SAD Žilina nové klientske centrum v priestoroch Obchodného centra MIRAGE. Jeho nový vizuál sa postupne rozširuje na všetky klientske centrá v rámci spoločnosti. Začiatkom roku 2013 sa podrobilo rekonštrukcií klientske centrum na autobusovej stanici Žilina, v júni dostalo nový vzhľad aj centrum na autobusovej stanici Čadca a v najbližšom období sa obnova dotkne aj klientskeho centra na autobusovej stanici v Martine. Práve v Martine môžu cestujúci využívať služby aj nové klientske centrum na Mestskom úrade Martin.
Okrem nového moderného „šatu“ sa rozšírilo aj portfólio služieb, a to o predaj cestovných lístkov a miesteniek na vnútroštátne a medzinárodné autobusové linky a vlak Regiojet. V klientskych centrách v Žiline je možné pre úhradu používať aj bezhotovostný spôsob platby cez platobný terminál. V klientskych centrách na autobusovej stanici v Čadci a Martine bude tento spôsob platby umožnený už čoskoro.
Poskytované služby
- vybavenie dopravných kariet SAD Žilina na zľavnené cestovné,
- dobíjanie kreditu na elektronickú peňaženku dopravnej karty,
- vydávanie preukazov na preukázanie veku,
- vybavenie a overovanie dopravných kariet pre žiakov a študentov,
- informácie o cestovných poriadkoch
- predaj miesteniek a cestovných lístkov na vnútroštátne a medzinárodné autobusové linky,
- príjem reklamácií
V klientskom centre SAD Žilina v OC MIRAGE sa ako v jedinom v kraji nachádza aj terminál, prostredníctvom ktorého si cestujúci po každej desiatej jazde na dopravnú kartu SAD Žilina môže uplatniť atraktívne zľavy na nákup.