Tlačové správy

Internetová stránka je výhodná aj pre malé firmy

Internetová stránka je skvelý spôsob pre prezentáciu svojej tvorby, firmy, práce či čohokoľvek, čo uznáte za vhodné a uzná to za vhodné aj zákon, všakáno.

Ilustračný obrázok k článku Internetová stránka je výhodná aj pre malé firmy
Zdroj: Dnes24.sk

No nie veľa ľudí a hlavne podnikateľov ju využíva, napríklad v susednom Česku nemá svoju podnikovú webovú stránku až tretina podnikateľov s ročným obratom do 40 miliónov korún a to je dosť hrozivé číslo. A nič nenasvedčuje tomu, že na Slovensku by to malo byť inak. Podnikáte a ešte nemáte svoj web? Najvyšší čas to zmeniť. Prečo?

Reklama „zadarmo“

Okrem toho, že klasická reklama ako bilboardy, rádio a TV spoty už nefunguje, je aj nesmierne drahá. No za vytvorenie podnikovej webstránky zaplatíte výrazne nižšiu čiastku a navyše má dlhodobý efekt – máte neobmedzený priestor, ako upozorniť návštevníka vášho webu, že vy ste pre neho tá správna firma/človek, akého práve hľadá. A nemáte na to iba 30 sekúnd ako v TV. Navyše je oveľa vyššia pravdepodobnosť, že vás ľudia navštívia na vašom webe ako vo vašej kancelárii.

Dajte si záležať na vizuálnej stránke

Prvý dojem je rozhodujúci, a kto hovorí, že nie, klame. Nie preto, že sa ľudia zaujímajú iba o to, ako vyzeráte vy alebo vaša stránka, ale môže za to podvedomie, ktoré radšej spolupracuje, komunikuje a robí čokoľvek s niekým, kto mu je sympatický. Preto sa postarajte o to, aby vaša stránka mala moderný dizajn, bola intuitívna, návštevníci na nej našli vaše originálne fotky a nie veci stiahnuté z fotobanky a doprajte im dostatočne veľké písmo, aby nemuseli používať lupu.

Obsah je ešte dôležitejší

Pekný vzhľad návštevníka zaujme, ale je na kvalitnom obsahu, aby ho na stránke udržal a premenil na vášho zákazníka. Preto pri tvorbe web stránok myslite aj to, čo zaujímavé, inšpiratívne a nápomocné viete poskytnúť svojim návštevníkom. A zadarmo. Ideálne je podeliť sa o kúsok zo svojho know-how, pretože v tom ste predsa najlepší, nie? Návštevníci vašej stránky to ocenia a potom je veľká pravdepodobnosť, že sa premenia na vašich zákazníkov. Prečo? Lebo takto ľudia fungujú – sú vám vďační za to, čo im dáte zadarmo.

foto: ilustračná

Zdroj: Dnes24.sk
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM