Iveta Hrabovská Od Vás

REPORTÁŽ: Koncert Guns N´ Roses očami Žilinčana

Pred nedávnom sa v kúpeľnom mestečku Piešťany odohralo niečo, čo tamojších obyvateľov preslávilo azda viac ako termálne pramene. S atmosférou na koncerte americkej hardrockovej kapely Guns N´ Roses sa podelil aj jeden náš čitateľ.

Najlepší piatok trinásteho[/si­ze][/color]

Napriek tomu, že spevák nechal na seba čakať takmer večnosť, bolesť v krížoch rozhodne stála zato. Na pódiu sa objavil ešte v piatok trinásteho, no niekoľkí fanúšikovia to už predsa len vzdali a odišli. Počas trojhodinovej show boli fanúšikovia nadmieru spokojní, pretože gunneri nevynechali ani jeden megahit a na konci to skladbou Paradise City a konfetami doslova „zabili.“

Slovenka – dvorná fotografka[/si­ze][/color]

Slovenka Katarína Benzová je dvornou fotografkou kapely už viac ako rok. Rodáčka z Liptovského Mikuláša sa predtým živila modelingom, no po náhodnom stretnutí s rockermi na koncerte vo Viedni sa jej zmenil život. V tom čase kapela hľadala nového fotografa a Benzová bola v správny čas na správnom mieste. Dnes tvorí s členmi skupiny už rodinu, dôkazom toho je aj blahoželanie k jej narodeninám priamo počas koncertu v Atlante.

[color=#0066cc]­Počty fanúšikov na koncerte sa odhadujú na 20 000.[/color]

Zhabané foťáky[/size][/co­lor]

Pri vstupe do areálu koncertu všetci prešli prehliadkou, kde SBS- kári konfiškovali okrem dáždnikov aj fotoaparáty, na čo množstvo ľudí znervóznelo. Väčšina návštevníkov si ich však i napriek tomu tajne skryla a vzala so sebou. V tomto by si do budúcnosti mohli organizátori zobrať príklad z iných festivalov, kde určia fotoaparáty s príslušnými parametrami za dovolené alebo nie.

Podnet na záver[/size][/co­lor]

Na stanici to vyzeralo ako pri deportácií do tábora emigrantov. Na každom štvorcovom metri ležal kus tela, ktorý čakal len na jediné- nočný vlak domov. Ten však prišiel len pre časť putujúcu na západ. Po ich odchode sa obytný priestor na stanici moc nezväčšil, a tak boli mnohí nútení prenocovať vonku na lavičkách alebo na zemi.

Druhá polovica stále čakala vo vydýchanej stanici, na vlak smerujúci na východ, ktorý šiel až o pol siedmej ráno. V tomto ohľade mohli ŽSR nasadiť špeciálny nočný vlak, no aký by však bol život keby sme nemuseli hovoriť keby bolo keby?

[blockquote]V ka­pele zostali pôvodne už len dvaja „gunneri,“ a to spevák Axl Rose a klavirista Dizzy Reed. Gitarista Slash, ktorý odišiel z kapely po nezhodách s frontmanom v roku 1996, sa ukázal v novej podobe. Dokonalý a takmer totožný prízrak gitaristu a jeden z pilierov kapely sa postaral o šialenstvo, keď ako prvý vystúpil na pódium vo svojom Slashovskom klobúku. DjAshba úvodnými akordmi ChineseDemocracy zahájil koncert. Mnohí si mysleli, že naozaj prišiel pôvodný gitarista GNR. [/blockquote] [color=#006699]­Jedinečnú atmosféru si môžete pozrieť aj v priloženom videu, o ktoré sa s nami náš čitateľ podelil.[/color]

Autor: Filip Lehotský Foto: Marianna Kubova

1
Galéria